Główną zaletą korzystania z usługi Outsourcing IT jest obniżenie kosztów, korzystanie z najnowszych rozwiązań z branży IT, efektywne wykorzystywanie czasu i zasobów ludzkich. Firmy korzystające z naszej usługi mają pewność, że otrzymają szybką pomoc zdalną lub na miejscu w razie nagłej awarii lub problemów sprzętowych.
W/g Wikipedii, Outsourcing (skrót z ang. outside-resource-using) – wydzielenie ze struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa niektórych realizowanych przez nie samodzielnie funkcji i przekazanie ich do wykonania innym podmiotom.
W większości firm zatrudnianie informatyka nie jest opłacalne ze względu na sporadyczne sytuacje, w których może on działać. Często też trudnym zadaniem jest znalezienie specjalisty, który będzie posiadał kompleksową wiedzę.
Korzystając z naszych usług outsourcingowych mogą mieć Państwo pewność, że dane firmowe będą miały zapewniony wysoki poziom bezpieczeństwa i poufności.
Dodatkowe zalety zewnętrznej obsługi serwisowej:
- Szeroki zakres świadczonej usługi (projekt sieci, wdrożenie, obsługa techniczna),
- Wieloletnie doświadczenie w technologiach IT, doradztwo w doborze dedykowanych rozwiązań,
- Dostęp do specjalistów w danej dziedzinie,
- Ciągłość świadczonej usługi,
- Skrócenie czasu reakcji w przypadku sytuacji awaryjnych,
- Korzystanie z najlepszych praktyk,
- Efektywność obsługi (tryb zadaniowy),
- Bezpieczeństwo dla firmy, w przypadku odejścia z firmy informatyka – możliwość przejęcia zadań.
- Możliwość korzystania z informatyka (firmowego) o podstawowej (lub średnio zaawansowanej) wiedzy informatycznej. Nie ma konieczności zatrudniania osoby z wysokimi umiejętnościami.
Ofertę naszą kierujemy do wszystkich firm oraz instytucji ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług w ramach Pakietów dostosowanych do potrzeb klienta.